Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteresa till Protugal (Faro/Algarve)
-
Era monkey mofos, jag tar det personligt att ni åker ned när vi åker hem. Vi kommer bajsa på varenda strand och köra slut på all vind. Så det så.
-
Vi ska paja planet som ni ska åka hem med så ska ni få smaka på dem stränderna oxå ah ingen vind :laugh:
-
Vi åker från Lissabon så det är lugnt. Ha skor på er på stranden…
-
Oxå sugen…
Har kikat lite på reklamen på förstasidan här om kitingen runt porto. Verkar rikigt schysst men det är såklart kul om man är några stycken…
Och Algarve ser ju riktigt bra ut det oxå.Superbock är gott 🙂
Går det att hänga på så ska jag nog boka en resa imorgon jag med…
/Magnus -
Ni kommer bli en Svennebanan-koloni på 120 pers innan det här är över.
-
@sourra 470222 wrote:
Era monkey mofos, jag tar det personligt att ni åker ned när vi åker hem. Vi kommer bajsa på varenda strand och köra slut på all vind. Så det så.
han har gjort det förr… sugit upp all vind har jag bevis på, det andra låter som en sourra grej så det händer nog också
blåser det nåt i portugal då?
-
@WakeNils 470445 wrote:
han har gjort det förr… sugit upp all vind har jag bevis på, det andra låter som en sourra grej så det händer nog också
blåser det nåt i portugal då?
Jag citerar från nån sida:
“Usually very stable NW wind from 15-20 knots. Good with NW wind, typical summer wind in Portugal, ridable everyday from May to September. “
Naaajs!
-
hemkommen från portugal i går. halvkass vind, men det var bara bra för jag hade lämnat alla mina kite-grejor hemma och var där för att lära mig vågsurfa.
Log in to reply.