Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiters.se 2005 PRO bräda klar!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
o knäckbar!
[/ QUOTE ]
Hahahahahahahahahahahaha. April är om ett halvår.
[/ QUOTE ]
knäckbar, blir inte det en Twix eller Raider?[/ QUOTE ]
Under natten har jag tagit fram en ny knäckbar bräda i PVC special till dig SBjörne!
I och med att den är knäckbar som Twix så får du ingen garanti
Peter
-
Svar till:
Jag har inte sett någon annan bräda i Sverige med den nya Martin bindningen!
Här kan ni läsa vad Honk tyckte om bindningen ”Dialog Martin”Har kanonpris på bindningen 590:- (690:-), den 30/9 sedan lägger jag beställningen.
Brädan går att få helt utan loggor vilket gör det möjligt att skapa sin egen layout.
[img]http://www.kiters.se/Portals/16/128u.JPG[/img]Kul att en ny bräda får så mycket uppmärksamhet
Peter
[/ QUOTE ]kan bli lika revolutionerande som nöär speedosen gjorde entré. nä men allverligt. dom ser sjukt high-tec. ut. va e det för speciellt me dom?
-
Det senaste inom kitevärlden är blytunga brädor för att få låg tyngdpunkt o därmed fedehäng
-
Svar till:
Svar till:
Jag har inte sett någon annan bräda i Sverige med den nya Martin bindningen!
Här kan ni läsa vad Honk tyckte om bindningen ”Dialog Martin”Har kanonpris på bindningen 590:- (690:-), den 30/9 sedan lägger jag beställningen.
Brädan går att få helt utan loggor vilket gör det möjligt att skapa sin egen layout.
[img]http://www.kiters.se/Portals/16/128u.JPG[/img]Kul att en ny bräda får så mycket uppmärksamhet
Peter
[/ QUOTE ]kan bli lika revolutionerande som nöär speedosen gjorde entré. nä men allverligt. dom ser sjukt high-tec. ut. va e det för speciellt me dom?
[/ QUOTE ]
Du kan justera bindningen medans du kitar!!!
Några argument från Matin tech
+ Ease of Use
+ 3:1 Gear Ratio tightening
+ On the fly adjustment
+ Crank down for technical rotation tricks
+ Loosen for board-off maneuvers
+ Quick board swap (husband/wife,father son,Friends)
+ Infinite adjustment to dial things in
+ Perfect for schools and training
+ On the beach Wetsuit booty to bare foot swap
+ Lightweight and sleek design
+ Asymmetrical Shape
+ Smooth slide adjustmentDu kan kolla på filmerna här
Och du köper dem här!
Peter
-
Jag sager handla lokalt, handla av broderna Dedde & Gimpen
-
Svar till:
ojojojo om ni vill ha resultat på era brädor köp nineboard eller tablas så är det klart !!
[/ QUOTE ]
Eric gör inte så dumma plankor han heller, fast dom e inte så lätta o fåå tag å
Logga in för att svara.