Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kites säljes!

• malmsten

Medlem
    11 maj, 2003 vid 21:43

Är intresserad av 14 m2:an men jag vill se och prova den först. Varför säljer du dem? Var finns du? Jag ska åka runt lite på Sverige turne nästa vecka så jag kanske kan titta förbi där du är. Emaila mig på jonas.malmsten@transit.se eller ring på +46707309199.

mvh
    /Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2003 vid 22:32

jag har även en X2 12kvm kanon skick komplett för 6000:-

johaan@hotmail.com

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:44

Martins 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.

• pepa

Medlem
    12 maj, 2003 vid 14:44

Martins X2 14 är jävligt skön och som alla vet (?) är det den bästa storleken som finns.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2003 vid 17:56

14 är den absolut bästa sizen, o imorrn blir det perfekt 14 väder än om en annan ska ha hangtime competition med sin 17, 8-13m/s väst (e bäst)

synes i habo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kites säljes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.