Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesele dam?
-
Kitesele dam?
Publicerad av larssa på 2 november, 2011 vid 08:04Tjejen skall köpa på sig utrustning och behöver en sele. Någon som kan tipsa på någon bra, billig?
larssa svarade 13 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Har kollat in dom o kanske blir det en sån?
Har även kollat in 2011 LUXURY HARNESS till m ig själv. Hur e den att köra utan våtdräkt, skaver den på kärleksringarna?
-
har tyvärr inte testat den, kör comp selen själv. Får inget skav av den, men olika selar sitter ju olika på alla.. alla kanter o så e vadderade o mjuka i alla fall.
-
Hon kan ju prova min Maui hana. Både jag o Malin kör ju med samma och tycker den är riktigt bra. Om du behöver en bräda så har ju jag kvar den jag köpte av dig;)
-
Jag kör också Maui Hana, riktigt skön är den. Vill ni ha en billigt så säljer jag en Prolimit Pure Girl som jag hade för ett par år sedan.
-
Både Anso & Laina: vad är det för storlek, skick & pris?
Har ni bild så skicka gärna. -
Larssa;674919 wrote:Både Anso & Laina: vad är det för storlek, skick & pris?
Har ni bild så skicka gärna.Har två stycken. Här är bild på den ena (denna är ett år äldre än den andra, men samma modell. Har för mig de är från 2007 och 2008 el 09. Den andra är vit med lite blå ränder på. Båda är i helt ok skick, men flitigt använda en säsong styck.
Typ 200 för denna och 300 för den vita. Bara hojta till om det är intressant. lina.lundgren at hh.se
Logga in för att svara.