Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesemester down under

• Kitesemester down under

Publicerad av imported_pejay på 30 november, 2012 vid 03:00

Hej alla surfers,

Jag skulle vilja åka till ett varmt ställe och surfa i 1-2 månader. Och Australien är något som tilltalar mig. Men är det egentligen så bra surf där nere? Det jag söker är grunda vatten, gärna platt. Finns det där?
    Vilka månader blåser det bra?
    Om det är någon som har utforskat eller t.o.m. bor där som vet svaren eller vill berätta om Australien så gör gärna det för mig.

Tack :smirk:

rimsson svarade 11 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • rimsson

Medlem
    12 december, 2012 vid 19:14

Hej kompis!

Jag har bott i Oz sen 2008 och har kitat/surfat många feta spots…ska du kita så är nog west Australia mycket bättre, där har du riktigt fina freestyle spots i Perth (Freemantle) och neråt mot Margaret River om du vill kita vågor…have fun!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesemester down under

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.