Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kiteskola
-
kiteskola
Publicerad av djevulen på 30 augusti, 2006 vid 16:53e det någon som vill gå i min kite skola?vi kör bara tidigt på söndagar när vi e som piggast å vakna,vi står även för lämpliga kläder,,,som solglasögon å vit skjorta å sprillans nya jeans,,,här e en super nöjd kund
http://www.netzec.se/friavindsurfare/bodydrag.htmlskotten svarade 16 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Vissa har inte alla hästar hemma, inte alla pommes frites på tallriken eller alla chips i påsen…. de verkar inte vara den vassaste kniven i lådan heller 🙂
-
anr wrote:Vad kostar kursen?
Förhoppningsvis 100 000:- så ingen jävel går på den.
Med tanke på uitrustningen som används så är det väl ett väldigt gammalt klipp som vindsurfarna har lagt ut på sin sida för att håna kitesurfare! -
Härligt att se en gammal klassiker, inte konstigt att mus aldrig började kitea…
-
Jag förstår inte det roliga…. så där har jag det varje dag.
Väl ute på vattnet blir det ännu värre -
Eddie wrote:Jag förstår inte det roliga…. så där har jag det varje dag.
Väl ute på vattnet blir det ännu värreTa kurset då , så lär du at kontrolera kitesurfing. Kom bare ihåg at ha med ren skjorta , cola och öronproppar
-
vi startar en ny kurs nu till sommaren..har precis köpt in nya solglasögon å skjortor
-
Har några polare som kommer att passa som handen i handsken för den kursen 😉
Kanske kan lägga till den delen när syrran kvadda arm o fick hjärnskakning på kursen? -
Andy*
Gäst28 december, 2008 vid 12:58Sign me up, jag tar med lite 18″ så vi får lite action!
-
@Larssa 523009 wrote:
Har några polare som kommer att passa som handen i handsken för den kursen 😉
Kanske kan lägga till den delen när syrran kvadda arm o fick hjärnskakning på kursen?underbart,,fimade du när syrran gjord faceplant?eller när du rensade stranden i fuerte
-
what kind of kite is that? I heard that the new bowkites have 100% depower. is that what I should get? and I know that you pull left and right to make the kite go left and right, but how do you make it go up and down?
Logga in för att svara.