Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteskola Vellinge?

• rambo_johnson

Medlem
    6 juni, 2005 vid 09:15

Svar till:

Det kostar om man vill bli tränad av ett proffs.

Det du egentligen betalar för då är den tid dom själva inte hinner åka och träna på.

[/ QUOTE ]

Haha du vet ju precis hur det är Mrillieiie

• mrmille

Medlem
    6 juni, 2005 vid 09:38

mjä, inte precis du.
    Skrev det i en gramatisk form som sällan kan misstolkas av en person som gått ut tredje klass i grundskolan. Dom. Hade jag skrivit man hade du nog haft mandat att skriva det där.

Så chu chu, gå o lägg dig i korgen Rambo

• nn4an_mike

Medlem
    6 juni, 2005 vid 11:12

**smack** sicken verbal bitch-slapp

• annas

Medlem
    6 juni, 2005 vid 17:45

Svar till:

Jag gick en kurs med Anna det var HELT OK, enda jag kan lägga minus på var priset, det kändes lite som hon bara var ute efter pengarna.

[/ QUOTE ]
    Stämmer såklart delvis. Jag hade inte haft kurser om jag inte tjänat pengar på det. Då hade jag låtit bli att frysa och sparat värmen och energin till min egna session smile.gif Men jag tycker att det är kul att ha kurser så jag hoppas att ni som går kurs hos mig också gör det!

• egan

Medlem
    7 juni, 2005 vid 00:53

Svar till:

mjä, inte precis du.
    Skrev det i en gramatisk form som sällan kan misstolkas av en person som gått ut tredje klass i grundskolan. Dom. Hade jag skrivit man hade du nog haft mandat att skriva det där.

Så skummt juchu chu, gå o lägg dig i korgen Rambo

[/ QUOTE ]

men du mrmille, blir det inte ratt sa ganska skitskummt om du lagger in man dar istallet for dom??

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 20 svar juni 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA