Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitespot i närleken av Lysekil?

• Kitespot i närleken av Lysekil?

Publicerad av anonym-anvandare på 26 maj, 2004 vid 08:32

Vi er en gjeng nordmenn som skal til Lysekil i sommer, og lurte på om noen hadde noen tips om noen bra spotter i nærheten?

teda svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • teda

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:03

Tjenare mannen !
    Bor i de trakterna o kommer köra kite hela sommaren !
    kan la höras…
    Slå mig gärna en signal.. /Ted 073-1515482 wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2004 vid 09:49

Kult, vi kommer nedover ca. 20. juni og skal være i en uke… cool.gif Er det noen bra spotter i nærheten? Var nån stands? Vi skal bo på en “stuga” vi har leid som ligger rett ved fergen (veg 161).

• teda

Medlem
    29 maj, 2004 vid 13:01

Ok smile.gif Det är ju i närheten av vart jag bor. Lite beroende på vind så klart, men jag har kört en del i gullmaren o det funkar om vinden ligger på längs med. Annars får man åka in mot Orust till…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitespot i närleken av Lysekil?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.