Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitespots & Kitesurfare sökes!

• Kitespots & Kitesurfare sökes!

Publicerad av cabrinharules på 13 maj, 2008 vid 14:51

Hej,

Jag är nybliven Kitesurfare och söker nu andra Kitesurfare. Jag har hört att man kan Kitesurfa runt Stenungsundsområdet, vilket passar mig perfekt då det är närmast. Var i Stenungsund håller ni till och när? Det hade varit kul att komma i kontakt med er som utövar denna fantastiska, samt roliga sport längs med västkusten! Hör av er! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

m_robban svarade 16 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • emil-2

Medlem
    14 maj, 2008 vid 10:04

Tjena, Jag brukar köra i viken längst in vid Hogia och segelklubben. Annars vet jag att det körs på Tollenäs. Sen e ju Getskär och vikarna där omkring fina och åka i. Det beror lite på vindarna vart man åker.

/Emil

• cabrinharules

Medlem
    14 maj, 2008 vid 12:10

När skall du ut och köra nästa gång? jag hänger gärna på…..

• brushanen

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:06

Kom till demon i em/kväl
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57795l

@CabrinhaRules 465174 wrote:

Hej,

Jag är nybliven Kitesurfare och söker nu andra Kitesurfare. Jag har hört att man kan Kitesurfa runt Stenungsundsområdet, vilket passar mig perfekt då det är närmast. Var i Stenungsund håller ni till och när? Det hade varit kul att komma i kontakt med er som utövar denna fantastiska, samt roliga sport längs med västkusten! Hör av er! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• cabrinharules

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:48

Det är så typiskt… jag missade det…Någon som skall ut & kitesurfa i helgen eller om sisådär 1-2 timmar nu på fredag någonstans mellan Stenungsund och norra bohuslän, så hänger jag gärna på???? =) Hör av er…..:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• m_robban

Medlem
    26 maj, 2008 vid 16:05

Angående kitespots, kolla in http://spotguide.kicks-ass.net/ om du inte redan gjort det…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitespots & Kitesurfare sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.