Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurf-gille i Linköping
-
Kitesurf-gille i Linköping
Publicerad av bohn2fly på 4 mars, 2004 vid 12:37Hejsan hejsan!!!
Det har ju pratats en hel del om pubträff bland oss kitesurfare också i Östgöta-trakten. Så låt oss träffas på ett bra ställe. Förslag är studenthaket i Ryd, det kan ni som är studenter fixa eller? Billigt är det ju med
Där har de ju storbildsvideo också, vinterns film ovh bilder är ju et givet inslag. Men givetvis en och annan köpesfilm är ju givet.
Vad sägs om datum och plats?
Lördag den 27/3 – då har vi precis fått lön och ni studenter era bidrag.
Alla förslag är ju givetvis välkomna. Hör av er
/Peter
walle svarade 20 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Annars säger vi nu på lördag, man måste ju ändå vara bakis till Vasaloppet på söndag…
-
De låter som en meget bra idé, jag är på så nu är vi fyra… Det är nog inte så många mer än jag som är student men jag kan ju försöka kolla lite.
Annars så kan vi väl hålla till i nått av era knegar-palatsSkall vi slå till med en ordentligt foto-session på lördag om vädret tillåter så vi får lite schyssta pics och fimer att visa upp?
/stefan
-
Vi gör väl inga begränsningar i inbjudan. Alla som vill är givetvis välkomna.
PLATS: Sportbaren O’Learys Bar & Restaurant i Linköping.
DATUM: Lördag den 27 mars
TID: 19.00Anmälan till mig senast 22 mars. Vi tar denna tråd så länge.
Matbeställning fixar jag gemensamt. Kolla på denna sida vad ni vill äta:
http://www.olearys.se/Index.asp?DBFolderID=18Jag sade 15 personer, men det var bara att öka på om vi blir fler. Så kom igen nu. det är ju fest
VIKTIGT: Foton och filmer mottages, så sätter vi ihop en film att avnjuta till middagen. Det var OK att spela upp det på deras StorbildsTV.
Sprid detta mina vänner
/Peter
-
Mycket bra initiativ Peter.
Men som sagt ska det upp på storbilden så gäller det att vi har någon seriös fotosession innan … -
Kul jag är med . Men nu drar jag till fjälls kiten är med hoppas på några bra åk där uppe . Nästan så att man är sugen på att stanna hemma om det blir bra vind i helgen men isen kanske ligger kvar när jag kommer hem .
CC -
Härlig initiativförmåga Peter.
Kom igen nu alla i Linkan med omnejd som vet vad en kite är..eller vill ta reda på det, det är bara att hänga på -
Svar till:
Mycket bra initiativ Peter.
Men som sagt ska det upp på storbilden så gäller det att vi har någon seriös fotosession innan …[/ QUOTE ]
Nu på lördag tar jag med extra batterier och film samt stativ. Vi har ju även ett gäng foton. Så visst blir det en seriös film.
Bidrag från hela KiteSverige mottages gärna.
/Peter
-
Jag är på, ska höra med Jonas(Västervik) och Johan(Vimseby)
jag har “Space monkeys” om ingen annan her den… -
kan någon komma ihåg att få upp den här tråden ett par dagar innan den 22 skulle det ju vara jäkligt bra för oss glömska.
-
Jag är på… ska vi göra stan osäker senare på kvällen oxå? Det jobbiga är ju att det förmodligen är 23 överallt. Lilla jag är 21
-
Vi gör så här för enkelhetens skull:
Skicka in ett meddelande till mig personligen på Steffo med ditt telefonnummer och vilken mat du vill ha. Så ska jag se till att ingen glöms bort.
Det blir så att säga gästlistan. Några dagar innan den 22:a postar jag upp vilka som är anmälda.
Härligt gäng det blir…
/Peter
En annan sak, de har endast VHS. Men med lite trix går det säkert att få dit en DVD-spelare. Om inte annat så drar vi över DVD-filmer på en VHS kassett.
-
Sign me up buddy!
Ang. lörd så vankas det ju inget monster brall. Det som ska komma
ser p.t. ut att landa på fm, så ta’re lurre med fredags whiskey’n
så ses vi nio…piiiip! -
Svar till:
Jag är på… ska vi göra stan osäker senare på kvällen oxå? Det jobbiga är ju att det förmodligen är 23 överallt. Lilla jag är 21
[/ QUOTE ]
Det är nog inga problem med så mycket veteraner i gänget
Annars så har vi ju alltid Blue Ribbon -
Hallå!
Jag ska börja plugga på LiTH i höst… Finns det mycket kitespots i närheten av Universitetet? Det blir nog att läsa en termin där och sen ta sabbatsår och sticka till Thailand..
Hört att Roxen finns i krokarna, är det bra?
Logga in för att svara.