Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesurf i Åre?

• kitesurf i Åre?

Publicerad av scottaztek på 8 juni, 2009 vid 09:51

Jag har funderingar på att flytta till åre på sikt men måste fan veta att det går att kita även på sommaren i Åre. Har hört att det finns lite småsjöar uppe i bergen där det är öppet och blåser bra men jag vet inte om det bara är rykten. Åresjön har jag kitat på en gång på sommaren och det fukar men är väldigt begränsat, byigt och tight vindrange. Har hört att Ånsjön och Gevsjön funkar och är extremt grunda men jag vet inte om det är byig vind och hur launch-ytorna är??? Någon som har koll på dem eller andra alternativ?

scottaztek svarade 15 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA