Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf i blekinge???

• Kitesurf i blekinge???

Publicerad av gurra_g på 27 juni, 2004 vid 16:47

Hallå! ska flytta ner till nordvästra blekinge i slutet på sommaren och undrar nu om det fins några bra spots o klubbar i närheten????

loving svarade 20 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tuben

Medlem
    27 juni, 2004 vid 21:48

jepp

Vet ingen direkt som håller till i Väster. Men de finns en del goa stränder där.

Annars är det jag och nån till i Ronneby samt ett gäng i karlskrona.

http://surfwiki.net/forum/ karlskrona klubb

http://w1.457.telia.com/~u45706979/rwc/info.html ronneby klubb

Hör av dig om du vill få besök/komma hit .

/T

• loving

Medlem
    28 juni, 2004 vid 17:57

Jag tycker Torhamn är helt överlägset…Bra vindförhållanden där, långgrunt osv…Funkar i stort sett alltid.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2004 vid 20:41

Kan inte göra mkt annat än att hålla med ovan. Torhamn/Gisslevik är överlägset såväl för nybörjare som erfarna kitare. Ärligt talat så har stranden allt. Långgrunt(100-200 meter ut gäller vatten upp till bröstet), hyggligt launchutrymme och bra vindfång (ej nordlig). Pettersvik i självaste Torhamn är också fett! vilket ligger ett par minuter med bil från Gisslevik. Kommer själv att hålla till där de kommande fyra veckorna var dag det blåser….ska bli sååå nice.

//Fredde

• loving

Medlem
    3 juli, 2004 vid 07:52

Let me know when And I´ll be there….Näh men ta o kasta ut ett mess när det är dax. Polarn har flytt till kalmar så jag har ingen att kita med frown.gif Så löite sällskap vid stranden är aldrig fel laugh.gif Mitt nummer: 0735-100160 skickia ett mess eller något när det ser bra ut

• loving

Medlem
    3 juli, 2004 vid 08:39

En liten illustration var ni kan ta vägen….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA