Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesurf i stockholm

• celestial

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 17:03

Finns inga eftersom sthlm bara har kassa spots att erbjuda…Åk till Gotland eller södra sverige och ta en nybörjarkurs alt börja på snö. Det e fett mycket lättare och då kan du kursa i sthlmsområdet

• unhooked

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 18:24
    Gurra_25 wrote:
    e det nån som vet om det finns några nybörjar kurser som hålls i stockholms området??

stockholm suger :/

gotland, öland, westcoast och skåne is da shit å det är där man kan ta kurser.

• samhansson

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 06:10

nä stockholm ruuullless:/

gotland, öland, westcoast och skåne is craaappp, det är runt 08 området man kan ta kurser.

• pewe

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 07:09

http://www.surfskolan.se

Sthlm is Da SHit!

• milkman

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 08:11

Stockholm suger ifall man inte redan kan kita. Å då suger det bara lite mindre. Jag önskar mig till mynningen, habo eller Öland varje dag!

• pjoter

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 08:42

varför väljer man att bo på baksidan om man önskar sig bort varje dag?

• milkman

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 09:01

Allt förutom kitingen är bra här. Skulle jag flytta pga kitingen så är nog inte västsidan långt bort nog. Har hört att kitingen är fett bra i andra länder 🙂

• ziik

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 11:30

utlandet låter fint tycker jag!!
    spanat lite på det till nästa år…
    flytta ihop? =P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesurf i stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.