Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfa över vintern..

• Kitesurfa över vintern..

Publicerad av honk på 7 september, 2005 vid 18:35

Jag har starka planer på att dra till Cabarete över vintern (åker någon gång i november).. Dock så är just resmålet inte spikat, ifall det är ett gäng svennar som har planer på att åka någon annanstans över vintern och som vill ha en till reskamrat med så skicka ett mess till mig.

Har kiteat mycket och är inte en nybörjare som behöver läras upp smile.gif

Som sagt, vore roligare om man vore några stycken.

luuddee svarade 19 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • occe

Medlem
    7 september, 2005 vid 20:08

har planer på o dra t sydafrika över vintern.. har än så länge ingen o dra me, så ja ä öppen för förslag om ngn har lust o dra.. tror ja kommer satsa på durban.. men inget bestämt än.. hör av er om intresse för en reskamrat finnes..

//occe

• luuddee

Medlem
    7 september, 2005 vid 22:50

vi drar nog ner till cabarete iaf. .

• honk

Medlem
    8 september, 2005 vid 08:09

Ludde, när hade ni tänkt åka? Hur har ni det med boende.. har snackat lite med Hugo och han säger att man kan bo billigt och schyst på hotell.. men dela på ett hus om det går kanske är roligare?

Hur många är ni?

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:10

jag vet typ inget hehe.. det går o boa billigt o bra på hotell vet ja.. men hur det är med husen där nere kan ja iten svara på det kan hugge bättre. . vet itne heller när vi drar ner o hur mpnga vi blir.

• curry

Medlem
    9 september, 2005 vid 22:23

ja e på till cabarete i dec-januari tror jag….Biljetterna ligger på 9 lakan nu….känns lite saftigt?

e det bäst att köpa biljett nu eller jhitta charter på nått vis senare?

• luuddee

Medlem
    10 september, 2005 vid 08:14

hugge hittar billigare. kolla från brussel eller deutschaldn elelr nått iställed.. .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfa över vintern..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.