Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing Chile

• Kitesurfing Chile

Publicerad av klubben på 1 december, 2011 vid 21:25

Har flyttat till Chile sen ett par veckor tillbaka, är det någon som vet nått om surfsports här och har ett hjärta som en barmhärtig samarit och vill dela med sig?

chilemma svarade 12 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • pjoter

Medlem
    2 december, 2011 vid 19:12

Har förstått det som det ska va riktigt fint där men aldrig varit där själv.

kitebeaches har ju lite tips som vanligt
    http://locations.splocs.com/kitesurf/country/Chile.html

• klubben

Medlem
    3 december, 2011 vid 03:10

Trugar mig djupt!!! verkligen uppskattat!

• chilemma

Medlem
    4 juli, 2012 vid 17:24

Hej, lite sent kanske men… Bor ocksá i Chile sen drygt 9 mánader tillbaka, har inte blivit sá mycket kite för mig utan mest vágsurf under tiden här (otur med vinden och trasig kite). För mig har den bästa spoten helt klart varit Matanzas. Var ocksá uppe vid Embalse Puclaro som verkar fantastiskt men som tyvärr var nästintill uttorkad när jag var där.
    Hör av dig om du vill köra ut till kusten (jag bor i Santiago) nágon helg, jag kommer vara i Sverige hela juli men är tillbaka i augusti, förhoppningsvis med nya kites.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing Chile

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.