Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfing i askim, vilken vind?
-
Kitesurfing i askim, vilken vind?
Publicerad av d-brynne på 20 september, 2006 vid 15:40Tjoo! undrar om det går bra att kita i Askimsviken när det blåser sydlig vind?
// danielrusiak svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
det blir byigt å kass vind men blåser det tillräckligt mycke så borde det la gå. skulle själv aldrig sticka dit förutom på SV (å i så fall bara om jag var tvungen)
-
Syd suger i Askim. Väst är sunkigt oxå. Sydväst only.
-
bästa sydspoten närmast gbg blir nog torkelstorp. va i askim idag när det blåste väst å det sög..byigt som fan
-
mrFuckFace wrote:bästa sydspoten närmast gbg blir nog torkelstorp. va i askim idag när det blåste väst å det sög..byigt som fan
hadde du väntat till 18.45 så hade du fått se på grejer i viken vinden vände å det drog på som faan underbart sen blev det mörkt som nån släckte lampan ungefär -
surfbasse wrote:mrFuckFace wrote:bästa sydspoten närmast gbg blir nog torkelstorp. va i askim idag när det blåste väst å det sög..byigt som fan
hadde du väntat till 18.45 så hade du fått se på grejer i viken vinden vände å det drog på som faan underbart sen blev det mörkt som nån släckte lampan ungefär
de e ju klart…med min tur -
Sebbe, du var inte i Torkel ikväll och vinden la sig efter 2 min åkning ändå:smirk:
-
Svinet wrote:Askim suger alltid. BLand dem sämsta spotsen i svea
he he, jo..men ibland skiner det upp! Och ibland skördar det sina offer!
Logga in för att svara.