Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kitesurfing i Cabarete el Hua Hin i några månader!
-
Kitesurfing i Cabarete el Hua Hin i några månader!
sunwave svarade 19 år, 12 månader sedan 11 Medlemmar · 41 Svar
-
Det är ju inte så farligt med 500-700$ i månaden, det funkar iaf.
Jo sant, släpa på saker är inte det roligaste man kan göra men priset lär väl gå upp destu närmare vattnet man kommer, så brukar det vara.Svar till:
Men det är ju kul om man det är några stycken härifrån som ska till samma ställe!
[/ QUOTE ]
Precis! -
Jag har kollat på Kite Beach Hotel o där kostar det $580 i månaden för ett budget rum inkl fukost och detta ligger precis vid kite stranden. De har middag för $4 varje dag oxo om man vill ha det. Det finns oxo fri tillgång till internet vilken inte är så dummt. Ganska prisvärt alternativ tycker jag. Du har kanske hittat ngt bättre?
-
Det låter ju perfekt är det enkelrum då eller dela på ett rum med ett par personer? Jag har inte fått tummen ur och bokat min biljett ännu. Tänkte på det med öppen biljett, hade ägt o kunna stanna kvar längre än planerat, känns som det blir “aningen” dyrare isåfall.
-
vad har ni för budget? har också ledigt ett år och försöker skrapa ihop penga rmen vet inte hur mycket det kan bli.
-
Tjena!
Jag ska dra till Cabarete eller nått liknande efter jul… tänkte sticka i början av februari eller nått och vara borta typ 3 månader. Jag hakar gärna på om ni inte har hunnit boka nått! Ska ta ett år ledigt från studierna och bara softa…
Jag har inte bokat biljetter eller nått.
Slå gärna en signal!
Johan 073-0474948
-
typiskt, inte inloggad..
Jag funderar på att boka en öppen biljett, undrar hur mkt dyrare det blir? Skulle vara härligt att kunna stanna längre än planerat om man har nog med pengar…
/Johan 073-0474948
-
Funderar pa att dra till thiland for kiting efter nyar med. Nar ska du resa?
-
Budget, jag har jobbat ett halvår nu så jag har tillräckligt för att bo ganska dyrt men är hyffsat snål så kommer försöka hitta nåot hyffsat billigt.
Sunwave: Verkar svårt o boka öppen biljett om vill ha det någorlunda billigt. Inte tittat så mkt men tror jag kör på fast ändå, väl mkt jobb med att ringa runt o greja annars. Lat som man är
Tänkte boka nu snart eftersom priserna verkar stiga med någon hundring per vecka man väntar, hitta just denna:
http://www.seat24.se
5,967.00 SEK med American Airlines med alla skatter etc.
Utresa 2005-02-02 – Hemresa 2005-04-25.Varierar en femhundring beroende på vilken dag man väljer, men denna verkar vara det billigast man kan få tag i.
070-3579145 om nån vill boka tillsammans kanske? Jag väntar tills nästa vecka men det börjar bli dags nu, priserna kommer garanterat stiga.
-
Har bokat både flyg och boende nu. Åker oxo med AA, bokade via seat24 och betalade 6100 sek. Utresa 05-01-31 o hemresa 05-04-11. Hade varit gött om nån mer åker dit den 31:a för det blir 14h väntan på JFK
-
Tjena
jag kommer dra dit då typ, har inte bokat biljett ännu…
/Johan 073-0474948
Logga in för att svara.