Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfing i januari

• Kitesurfing i januari

Posted by dasola on 5 september, 2016 at 20:10

Helluu folket! Jag håller på och planerar en kitesurfing resa på ca 3 veckor i januari med avresa 1-5 januari. Finns det någon som är sugen på att joina? Just nu är jag själv, men vi kanske kan bilda en grupp om det råkar vara fler som vill följa med? Eller så ansluter jag gärna om det finns någon/några som ska åka någonstans. Jag har kikat på lite olika destinationer som Isla blanca i Mexiko, Cabarete i Dominikanska republiken och Satavento på Fuerteventura. Egypten är bra, dock lite kyligt i januari. Hör av dig gärna om intresset finns ☺

phewn replied 8 years, 2 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • phewn

Member
    15 oktober, 2016 at 07:43

Hej, jag är i samma tankar 3 veckor någonstans najs i början på nästa år. Dock är jag väldigt sugen på Sydafrika vad tror du om det?

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfing i januari

You must be logged in to create new discussions.