Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing i Nyköping!

• Kitesurfing i Nyköping!

Publicerad av kqrda på 14 juni, 2005 vid 16:20

Nagon som har nagot o säga om det?!

Sitter just nu i Luzern, Schweiz, tack vare ett utbytesar. Därför har det i vintras blivit testande av Kiteboarding pa Silvaplanasee, o vilken succe! Förmodligen testas kunskaperna i vattnet i Domaso om en vecka. Har aldrig varit med om nagon sport som passar sa bra för mig, förutom MTB, snowboard, innebandy, fotboll… osv wink.gif

Nä men allvarligt talat har jag fatt sa mycket mersmak att jag med största sannolikhet kommer glida hemat med en Naish Boxer 12 i slutet av juli, om mina tva Kona-cyklar blir salda…
    Alltsa:
    Finns det bra vatten i närheten av Nyköping o kan man hitta lite Kitepolers där!? O vad säger ni för övrigt om Boxern?? Fjolarets modell o i topskick ~4800 kroners, acceptabelt pris? Mycket fragor blir det…
    Men helst vill jag veta mer om vattnen kring Nyköping.

Tack för hjälp, av alla de slag!
    Machs gut!
    /Per

kqrda svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing i Nyköping!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.