Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfing i Thailand

• Kitesurfing i Thailand

Publicerad av kiteloopz på 15 december, 2010 vid 03:49

Ar i Pranburi/Thailand och haller pa att ta en kite-kurs som varit riktigt super hitills! Tankte bara att jag skulle rekommendera denna till mina kite-vanner. Lite om stallet: Pranburi ar en valdigt genuin stad med nastan inga turister. Stranden ar cirka 5km lang och man har den i princip helt for sig sjalv, inte manga kites, jet skis, speed boats etc. Det ar lang-grunt och nastan inga vagor alls sa det var enkelt att satta bradan pa fotterna och komma igang. Dom anvander sig av IKO-instruktorer dar och allt var forsakrat. Det finns mer att lasa pa deras hemsida http://www.kiteboardingasia.com/index.php?id=1012

Det ar en svensk (mycket trevligt!) som driver skolan sa mina lektioner har varit pa svenska – skont! Vinden har varit mycket bra och det sags att det finns vind har nastan aret runt men att Dec-Jun ar den basta tiden. Tog lite bilder ska forsoka ladda upp dom nar jag kommer hem!

kiteloopz svarade 13 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitesurfing i Thailand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.