Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfing på TV…
-
Kitesurfing på TV…
Publicerad av kicki på 8 oktober, 2004 vid 11:29Förlåt att jag inte nämnde det tidigare men det var kite på TV igår kväll vid 18.05 på TV4…. de ringde mig 17:30 och jag har ingen dator hemma.
Jäkligt bra sammanklippt och den hela bilden av kitesurfing var tydlig och klar att det handlade om en farlig sport som är helt ofarlig om man gör det rätt.
Jag ska sätta upp klippet på min nya sida… så fort jag får den jäkla sidan färdig.
Kraum,dirk_diggler svarade 20 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Lungan kicky inslaget finns nedan! Har inte hunnit se det själv ännu dock……….. c ya
http://www.tv4.se/~lib/videolink.asp?filename=TV4Orsdkitesurfing
-
Kul med lite kite i tv. Lycka till i Fortaleza föresten.
-
fan vilken spelare ska man ha för att öppna den filmen adobe öppnar den hela tiden för mig.
-
Coolt, synd att det var lokaltv bara, svårt att se här.
Får se när tv4uppland kör ett reportage om kite
kan nog dröja… -
såg reportaget igår när jag satt och käkade, hur gick de med draken?
såg ut som den var påväg mot träden. fint åkt annars, helt ok reportage får man väl säga.
-
Redigt snyggt klippt som sagt å inte är det fel å titta på kitechix heller så tumme upp helt klart
!!!
Det behövs RealPlayer för att se grejjen från tv4 btw.
-
Härligt behövs lite glada miner i media när det gäller kitesurfing.
-
hela bilden av vad kiting är att det är en farlig sport som är ofarlig om man gör rätt? om en som utger sig för att vara en världsåkare slits upp i en dunge taggbuskar, kanske detta ger lite fel signaler. tyckte tyvärr mest det blev en björntjänst för kitingen. plocka en mer erfaren representant nästa gång istället för en linslus. ps. var det någon kvaltävling på dom tävlingarna du varit med på? för dom poängen du har är väl bara sånna man får om man går vidare till huvudtävlingarna? ds.
-
GÖR DET BÄTTRE SJÄLV känner jag spontant.
Vem har sagt att hon alltid åker så eller vad tror du.
99% av tittarna fattar ju inte vad hon gör eller inte gör. -
haha, nörd. de e ju det som e problemet, att folk inte fattar vad som händer. de tycker ju bara att det ser farligt ut ju.
-
Svar till:
hela bilden av vad kiting är att det är en farlig sport som är ofarlig om man gör rätt? om en som utger sig för att vara en världsåkare slits upp i en dunge taggbuskar, kanske detta ger lite fel signaler. tyckte tyvärr mest det blev en björntjänst för kitingen. plocka en mer erfaren representant nästa gång istället för en linslus. ps. var det någon kvaltävling på dom tävlingarna du varit med på? för dom poängen du har är väl bara sånna man får om man går vidare till huvudtävlingarna? ds.
[/ QUOTE ]
haha
hård men rättvis
-
Svar till:
haha, nörd. de e ju det som e problemet, att folk inte fattar vad som händer. de tycker ju bara att det ser farligt ut ju.
[/ QUOTE ]
Visst jag vet inte men jag tror inte många tycker det ser farligt ut släpa ut Hugo på stranden låt ett dom filma lite och klippa ihopp en snutt och då får vi nog se på farliga saker.(han ser ju farlig ut utan kite)
Logga in för att svara.