Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing på TV…

• luuddee

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 16:22

mm draken satt faksitk i trädet om ja itne har fel för mej..

• rambo_johnson

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 16:42

Svar till:

mm draken satt faksitk i trädet om ja itne har fel för mej..

[/ QUOTE ]

så sant så

• gubbenmebradan

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 17:52

realplayer.. om du installerar den så kommer den automatiskt att bli din standardspelare för .rm-filer.. lycka till /gmb

• rambo_johnson

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 18:01

man måste va inloggad på tv4as grej först dock

• dirk_diggler

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 18:01

det var väl kanske till och med andra gången den dagen också. eller det kanske va dagen efter det hände igen

• pepa

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 19:05

Vem fan vill kolla kite på tv.

• davids

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 15:25

”Det går fort att lära sig kitesurfing, vindsurfing tar flera år innan man blir bra.”

”De som är i världskuppen har kanske kitat 5 år och är redan bra”

Jättekonstigt tycker jag, förstår inte

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 16:39

Poängen var att vindsurfing är svårare och lära sig, det förstod jag och säkert dom flesta andra oxå, sluta gnäll & byt till en snyggare avatar
    /Danne

• davids

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 16:52

jaha näää det fattade inte jag ju… tack som fan för att du förklara för mig ”danne”

• rambo_johnson

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 17:55

Svar till:

”Det går fort att lära sig kitesurfing, vindsurfing tar flera år innan man blir bra.”

”De som är i världskuppen har kanske kitat 5 år och är redan bra”

Jättekonstigt tycker jag, förstår inte

[/ QUOTE ]

lite knasigt det där, men dom hade ju världscupen för ett par år sedan mä fast då hade dom ju bara kitat i 2 år… och då var dom redan bra…

• nilsson

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 18:53

Jag har kajtat 3 säsonger och är fortfarande dålig, så visst är det svårt, det hoppas jag, så det inte beror på mig!
    P.s vid närmare eftertanke provade jag en drake redan hösten 2001 sen blev det 02-03-04! det måste vara svårt? D.s

• luuddee

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 22:36

faendu kanjuköravärldscpunen det ejufett funderar påatt köratror faktisktjga e 14:onde av 14:ondeav 14:ONDEPLATS PLATSFAN DET e faenintesvåprt aswå.. smek

• kaiser

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 08:06

haha vad kan man säga? Kicki e allt en färgglad prick i vår gråa o trista vardag.

• wipeout

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:05

Är det sååå det heter… det uttrycket skall jag åxå använda när det går åt helvete: Misskalkylering.

Nä, nog med dissning, det var ett helt ok inslag du gjorde bra ifrån dig.

• kicki

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 14:44

Hejsan svejsan!
    Jag var faktiskt nöjd med inslaget, det är ju TV för allmäne svensson så det ser lugnt och sansat ut med lite landflygning… som inte direkt var planerat men de fick fram det som en ”rolig grej” istället för något negativt och farligt.
    Jag är väldigt självkritisk och behöver inte bli tillsagd att jag inte är bäst… det är jag mycket medveten om själv. Det är bara tråkigt att man får de negativa komentarerna av folk på mitt ”kompis forum”. Jag må vara mediakåt men det är till stor del till att få positiv uppmärksamhet för sporten och att just inte få det att framstå som något negativt. Jag vill hitta sponsorer och alla vill vi kunna fortsätta att kita i Sverige.
    Istället för att kritisera och ha ett användarnamn som endast en kille med storlekskompex skulle ha så kan du väl hjälpa till istället, lille vän.
    Till er alla andra, kram.
    Hugo, you rock!
    Kicki

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing på TV…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.