Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfingkioskvältartävlingar

• Kitesurfingkioskvältartävlingar

Publicerad av chohoo på 19 mars, 2009 vid 08:51

Finns det några svenska kioskvältartävlingar inom kitesporten som jag har missat? Alltså av principen långa eller tuffa på annat sätt, och då menar jag inte tekniskt tuff freestyle utan mer pannbenstufft.

Jag kommer ihåg nån MASC för nåra år sen, men det var väl ett one-shotevent?

Sen var det korsandet av Kalmarsund … är det en återkommande historia?

skotten svarade 15 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • andersr

Medlem
    19 mars, 2009 vid 16:43

Ja vi har som mål att köra racet över Kalmarsund i år igen. Inget datum spikat ännu dock.

• skotten

Medlem
    19 mars, 2009 vid 17:06

do a downwinder from malmö to wherever, last man standing wins… see if we can break erics awesome effort.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA