Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfingkurs 800 avklarad!

• gh0st

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 11:42

hehehe, inget illa menat men ju mer jag tittar på bilden och så som bilden är arrangerad, hur personerna på bilden är placerade och tillsammans med texten så tycker jag det ser ut som Sergei har sin vårdare med sig efter att ha tagit sin 800:e kurs.

• chuckey

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 12:02
    gh0st;563737 wrote:
    hehehe, inget illa menat men ju mer jag tittar på bilden och så som bilden är arrangerad, hur personerna på bilden är placerade och tillsammans med texten så tycker jag det ser ut som Sergei har sin vårdare med sig efter att ha tagit sin 800:e kurs.

hahahahaha

• skotten

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 12:43

hahaha persistance is key!

• roland

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 13:24

Ewalds första inlägg!!!
    Ser framimot nästa…..
    Frågan om han kommer tillbaks??

• wiken

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 12:17

haha inlägget är varan-tv klass, sen att se hur bajset kastas friskt från alla glada här på tråden är underbart. sicket forum! 😀

• sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 12:25
    wiken;564026 wrote:
    haha inlägget är varan-tv klass, sen att se hur bajset kastas friskt från alla glada här på tråden är underbart. sicket forum! 😀

Ånej, bajs i maten!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=gGxOSs5Hr8E”]YouTube – Varan TV – Chris Kök[/ame]

• hattfan

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 13:11
    sourra;564029 wrote:

HAHA! Det bästa och kanske mesta offtopic-inlägget ever johan!
    Chris de kök, public service har aldrig varit bättre!

• kvabbso

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 13:28

Kan inte alla bara ge Ewald en Aloha, vi älskar ju hans inlägg

• hattfan

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 06:17

Ewald har fått sin aloha och jag uppmanar likt kvabbaso att ni Ewald detsamma!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfingkurs 800 avklarad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.