-
Kitesurfning i Bohuslän?
Är det någon/några som är aktiv med kitesurfning runt bohuslänskan kusten?
Sjukt sugen på att börja men försöker knyta lite kontakter innan jag förser mig med utrustning.
/ Jonathan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfning i Bohuslän?
Taggad: bohuslän, kitesurfing, västkusten
Är det någon/några som är aktiv med kitesurfning runt bohuslänskan kusten?
Sjukt sugen på att börja men försöker knyta lite kontakter innan jag förser mig med utrustning.
/ Jonathan
Tjabba.
Har just skaffat utrustning igen efter ett par års uppehåll. bor i Uddevalla och hade tänkt köra i hemmavatten när det passar men samlar gärna ihop för att åka till Varberg, Hindensrev eller liknande.
ska nog kunna köra helger och eventuellt vardagskvällar.
/Richard
Fick kört några svängar igår på Lanesund. Var ute tidigt vilket var synd efter 15 blev vinden betydligt bättre men då var jag redan hemma igen.
Tänkte åka ut o kika igen efter jobbet idag vore kul om någon ville/kunde haka på!!
/Richard
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfning i Bohuslän?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.