Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitevecka i danmark

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 19:38

nice.. blir dt vind då?

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 19:48

Klart att det kommer bli en jäkla massa vind. Jag tippar på närmare kuling.

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 19:52

ok.. hehe men jag kolla in eran sida.. hur e dt med den trickster workshop grejen?.. vad för trick tar han typ? vad utgår han ifrån när han väljer dessa trick?

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 19:59

Han är ju en av dom bästa i danmark så han lär ut det som du vill lära dig och som han tror att du kan klara av.

Morten kommer till Ejsing men det är inte säkert att han kan vara där hela veckan.

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:04

Det är alltså Morten Lübbert på bilderna.

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:07

okok han värkar bra 🙂 men hur tränar man trick på land .. dt värkar änna lite jobbigare än på vatten.. att stå o hoppa o snurra på land :/

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:07
    Joel_KITE.pro wrote:
    Han är ju en av dom bästa i danmark så han lär ut det som du vill lära dig och som han tror att du kan klara av.

Morten kommer till Ejsing men det är inte säkert att han kan vara där hela veckan.

vad heter detta tricket??

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:08

altso den första bilden

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:11

Uhm?? Va??
    Man tränar väl inte trick på land.. det är ju bara teorin man kör på land.

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:13

Ingen aning om vad tricken heter.. jag tar bara kort när det ser coolt ut 🙂

• zo0

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:15

jaha bra tack :D.. hehe ok.. för dt tricket kan jag .. fast får inte lika fin position skulle jag tro för jag har inte gjort dt unhooked.. men vad för kamera måste man ha om man ska få sånna bra bilder samtidigt som man tar många på en gång typ.. för våran kamera som farsan kör med har seg frekvens lr hur man nu sejer. har du nått tips på bra kamera?

• joel_kite-pro

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:30

Jag kör med en Nikon D100 och en Nikon D2X. Helst ska man ju ha en digital systemkamera och en bunt objektiv. En bra dag tar jag närmare 1000 bilder sen tar det en jäkla massa tid att välja ut dom som blev bra. Med Nikon D2X kan man ju ta ca 8 bilder per sekund.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitevecka i danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.