Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiting imorgon förmiddag/dag i Ängelholm-Båstad området?

• Kiting imorgon förmiddag/dag i Ängelholm-Båstad området?

Publicerad av david-kling-odencrants på 17 juni, 2009 vid 14:28

Kiting imorgon förmiddag/dag i Ängelholm-Båstad området?

Jag är en hyffsad nybörjare som vill hitta lite folk att köra med i området. Jag jobbar mest kvällar så det skulle vara najs o sticka ut dagtid.
    Om det är någon som ska ut imorgon så kanske man kan haka på?

//David

dalen svarade 15 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    17 juni, 2009 vid 15:20

awesome that you found the forum man!!.. after all it must take like 10 minutes to type in your login name!! : )

There are plenty awesome guys that will watch your back tomorrow, introduce yourself and ask about crazy shit in the water, and all will be good : )

• jini

Medlem
    17 juni, 2009 vid 16:57

Jag hänger gärna på någon gång. Är också ganska ny på dehär, bor i Båstad och är för de mesta ledig dagtid.. så områdena häromkring passar perfekt 🙂
    Kan dock inte imorgon (bara efter tre-tiden) men hör bara av dig om du har planer på att dra ut en annan dag // Jini

• david-kling-odencrants

Medlem
    17 juni, 2009 vid 21:26

haha, som tur är finns det en spara användare knapp!

Jepp, måste bara hitta dessa awsome guys! Så jag har lite folk i området att köra med!!

• dalen

Medlem
    17 juni, 2009 vid 23:04

David håller kurs vid Lagan från 10 imorgon så det är bara att åka dit.
    Kommer nog att vara folk där hela dagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiting imorgon förmiddag/dag i Ängelholm-Båstad området?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.