Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kiting runt Örebro i helgen?

• Kiting runt Örebro i helgen?

Publicerad av bjorn3 på 30 juni, 2011 vid 16:24

Hej! Verkar som det ska bli lite vind till helgen 5 m/s (9m/s).
    Min fråga lyder finns det någon som planerar att åka runt Örebro trakten i helgen? Skulle vara trevligt med lite sällskap.

Jag är en nybörjare som tog en kurs i vintras i Miami så då åkte jag en hel del. Åker upwind, svänger och allt det där är väl lite ringrostig nu dock inte åkt sen dess eller lekt lite med kiten bara. Är dags att lära sig hoppa tänkte jag och skulle vara bra med sällskap!

Vilka spots åker man på vid NO vind runt Örebro?
    Såg på Örebrosurfarnas hemsida att Katrinelund är en bra spot att åka på. Dom vindsurfar dock så hur är det med launch yta där med kite osv?

bjorn3 svarade 13 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kiting runt Örebro i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.