Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn 28/5?
-
Klagshamn 28/5?
Publicerad av pelle_o på 27 maj, 2008 vid 06:12Tillräcklig grundvind för Klagshamn imorgon? Missade Haga i helgen så suget har ju inte bilvit mindre.
nlc svarade 16 år, 5 månader sedan 18 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Prognosen är fin.
Speedkillarna har planerat för en ny omgång av
SweSpeed SYD Cup -08Vi är på plats och öppnar upp före lunch
-
Planerar också dra dit, men kan nog inte kan sticka från jobbet förren kl 15. Hoppas vinden håller i sig tills på kvällskvisten. 🙂
-
Letar ressällskap, hittar jag bara det så kommer jag efter lunch.:)
-
Jag kommer också ner med sällskap. Vi hade det bra i Varberg idag och fick en bra brisdag. Hoppas Klagshamn kan leverera som det brukar. Vad tror ni om kvällen. Finns det chans för vågor någonstans?
-
tjena gurra,det finns många schyssta vågställen på ost,borrby bla även ljunghusen å parkvågen e helt ok,jag ska själv ner men det e bara kite som gäller just nu å tänkte dra till parkvägen.dmi har ju sagt upp till 15m/s
ha det Mathias -
Udsigt for Bælthavet og Sundet
Farvandsudsigter, der gælder til torsdag morgen, udsendt kl. 18.00.Omkring øst, 3 til 8 m/s, fra i nat tiltagende til 8 til 13 m/s, onsdag middag, over den sydlige del, en overgang lokalt op til kuling 15 m/s. God sigt. Natten til torsdag øst og sydøst, aftagende til 5 til 10 m/s. Enkelte byger, ellers god sigt.
-
gurra1978;470278 wrote:Finns det chans för vågor någonstans?
Det gör det, och dyng-vikens locals är där! Troligtvis blir det Ljungahusen alt Mossbystrand om prognosen blir aningen bättre…
Logga in för att svara.