Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn 28/5?
-
Uppfattat. Vi får se vad som händer då. Först freestyle, grillning, och kanske vågor. Soft.
-
Perfekt med lite klagshamnssegling, fy faen va jag skall ladda stagvändning…….
Snurr från varberg bifogas
Fredrik
-
Nån från malmö som har plats i bilen till klagshamn imorgon? Fick precis veta att mossan har bilen fram tills imorgon natt. Suuuurt
-
Någon som åker förbi Habo Ljung imorgon och har plats i bilen till en liten skit???
Hon skulle bli väldigt glad då. -
Bra bilder du fick där Fredrik. Nu är vi laddade för mer bris. Du får jobba mer på flakan då, denna ser lite fel ut ; ) Men vilka snygga underarmar du har : )
-
Nån från malmö som har plats i bilen till klagshamn imorgon? Fick precis veta att mossan har bilen fram tills imorgon natt. Suuuurt
Inte omöjligt. Jag ska köra från lomma vid 2 tiden hade jag hoppats på. Kolla din pm.
-
@FilipLomma 470342 wrote:
Inte omöjligt. Jag ska köra från lomma vid 2 tiden hade jag hoppats på. Kolla din pm.
Underbart!
-
Hej
Skall in på sjukan och röntga knäet 10:45
Med vår effektiva sjukvård är vi nog på plats strax före ett.
Har någon annan klubbmedlem kommit tidigare är bommen öppen.
Välkommna till en superdag (till) i Klagshamn.
Just nu visar Drogden 8 m/s SO. Detta betyder att den berömda brisen drar igång 13:42. -
@Badjanne 470443 wrote:
Hej
Skall in på sjukan och röntga knäet 10:45
Med vår effektiva sjukvård är vi nog på plats strax före ett.
Har någon annan klubbmedlem kommit tidigare är bommen öppen.
Välkommna till en superdag (till) i Klagshamn.
Just nu visar Drogden 8 m/s SO. Detta betyder att den berömda brisen drar igång 13:42.Då kommer brisen 18 minuter innan jobbet kallar..! Ha en underbar dag Skauningar……
-
@S66 470366 wrote:
Jag och Lundgren kommer, till lunch e vi där!
I munnen på varandra som vanligt eller?
Logga in för att svara.