Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?
-
Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?
stellan svarade 21 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 35 Svar
-
Glöm inte vindsurfarna också det finns många trevliga vindsurfare!
-
Svar till:
mycket sten sadu rambo.. Har aldrig varit mer än och badat där.
Sen tycker jag det verkar funger bra i habo med vindsurfare och kitare.. Vi är inte så olika ju. Vi gillar ju vattensporter bägge två ju.. Fattar inte vad problemt iklagshmn är egenligen. Tar mycket plats. Hur jävla stort är inte havet..Henke
[/ QUOTE ]
grejen e den att nu tycker vi det är så jevla kul o dra dit o kita bara för att dom blir så jevla arga när vi kommer o inte kan göra nått. det finns dessutom en lite hemlig väg in som går in bakom ”deras gräsplätt” om man nu vill åka dit o uppleva kitesurfing hat när det är som bäst, vilket jag absolut kan rekommendera, jag funderar på om vi inte ska ha en gathering där nere nån dag nu i vår, the more the marrier o sen ta med ltie film kameror o så om vi inte kan få dit TV4 säga att vi ska inviga en kitesurfign klubb klagshamn…
-
Ursäkta att jag inte talade i klarspråk,jag menade windsurfing när jag sa surfing.
Mvh Roger -
Svar till:
Svar till:
mycket sten sadu rambo.. Har aldrig varit mer än och badat där.
Sen tycker jag det verkar funger bra i habo med vindsurfare och kitare.. Vi är inte så olika ju. Vi gillar ju vattensporter bägge två ju.. Fattar inte vad problemt iklagshmn är egenligen. Tar mycket plats. Hur jävla stort är inte havet..Henke
[/ QUOTE ]
grejen e den att nu tycker vi det är så jevla kul o dra dit o kita bara för att dom blir så jevla arga när vi kommer o inte kan göra nått. det finns dessutom en lite hemlig väg in som går in bakom ”deras gräsplätt” om man nu vill åka dit o uppleva kitesurfing hat när det är som bäst, vilket jag absolut kan rekommendera, jag funderar på om vi inte ska ha en gathering där nere nån dag nu i vår, the more the marrier o sen ta med ltie film kameror o så om vi inte kan få dit TV4 säga att vi ska inviga en kitesurfign klubb klagshamn…
[/ QUOTE ]
där är väl sandbotten och perfekt djuk så långt ögoat kan nå? nästan?…eller så blandar jag ihopa det med annat ställe
-
Tror att du tänker på badplatsen, Det är inte där man vindsurfar!
-
hmm det är som en gräsplätt, med lite baracker (klubbhus/surfbodar?), en jävla knölig väg dit iallfall, vindsurat där för kanske 3-5år sedan
om det är där
-
Ja det stämmer säkert hört någon liknande beskrivning tidigare.
-
haha, bra att denna diskussion kom upp.. när jag va där i somras fic vi världens blåsining av en surkärring, trota att vi höll oss ca 150 från wsarna.. vi riggade ända inne i det höga gräset.. sen gick vi ca ytterliggare 100 m bort innan vi gick i vattnet..
.. nu har jag tappat den röda tråden.. ehh..
iaf så va hon skitsur utan anledning! -
Sura kärringar har som speciallitet att vara sura utan anledning.
-
Men vad säger vindsurfarna.. Tror jag ska lägga ut samma fråga på vinsurfarna sida kanske.. Undrar vad som tycker egenligen? Nyfiken
Är det bara nån som är tradig där ute eller vad är problemet.
Logga in för att svara.