Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Klagshamn fre förm…
-
Klagshamn fre förm…
Publicerad av thomas-althin på 3 september, 2009 vid 12:07.. piren (nu igen..) norra sidan, utifrån-innåt..?
Kanske borde testas i morgon mellan 10-14!
Någon som inte vill jobba, bara segla?petter_f svarade 15 år, 2 månader sedan 18 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Det ser helt sinnes ut, kan bli hur bra som helst… därför kan inte jag…. på hela helgen..
AIIHHHH
-
Fattar inte, enligt DMI ska det blåsa SV – hur kommer piren in i bilden då?
-
Klang;572839 wrote:Det ser helt sinnes ut, kan bli hur bra som helst… därför kan inte jag…. på hela helgen..
AIIHHHH
Om ni undrar varför det blåst den senaste veckan beror det på att jag flyttade förra helgen, och har varit sjuk sen i söndags. Vassego, boys and girls!
-
Det tackar vi för :laugh: har seglat varje dag denna veckan och toppar i morgon 😀
-
tobhed;572850 wrote:Fattar inte, enligt DMI ska det blåsa SV – hur kommer piren in i bilden då?
Blir det inte bra att köra utifrån och in? De gånger jag varit där på SO så är början av banan turbulent av de kullar som ligger där. Men om man kör utifrån och in så borde man kunna köra med “fritt blås” rätt långt in…
Jag, Uffe, och Marec var där på S-SV, kändes rätt bra faktiskt att köra utifrån och in. Sen att vinden dog och vi fick hämta Uffe med fiskebåt är en annan historia (som jag gärna nämner om och om igen)
Och tack Jeppe för ditt solidariska stöd… hur länge kommer du låta oss behålla den fina vinden?
-
Iaf hela helgen… Börjar bli frisk igen, men är portad från jobb imorron..
-
Ingen risk att Västervik konkurrerar med er vind iaf speedboys down south..! Här i Vacuum-City är allt sig likt. Just nu 0-5 m/s och pissregn !! Vad har vi gjort för att förtjäna detta frågas?
-
Jaha du, Klang kula… Visst var det kul:crazy:.
Håller nog med Hedenhös, skeptisk till piren i SV. Men det kan ju kanske gå att ladda där inne bland stenarna.
Tomas, det kan hända att jag tittar ut under fm/lunch-tid./ Uffe
-
Jag kommer kanske ut oxå, har nya prylar att testa annars får det bli lördag.
Finns ju ett bra ställe på SV men jag tror det är för lite vatten.
eller nån vill testa ystad så e jag på -
Kapten K;573004 wrote:Jag kommer kanske ut oxå, har nya prylar att testa annars får det bli lördag.
Finns ju ett bra ställe på SV men jag tror det är för lite vatten.
eller nån vill testa ystad så e jag påJaha, nya prylar igen?
t, flexar i morgon?
/Uffe
-
Kom å testa nya prylarna med oss..
Uffe B e på, Tobbe vad säger du..
ca 11-12.00..
Synes! -
Stort grattis till Ulf Breselius som drog till med 39.98 som max på GPSen och förmodligen tog över titeln “kungen i Klagshamn” efter att ha satt (tror jag i alla fall) nytt spotrekord. Snyggt kört kompis, ser fram emot fler blåsiga dagar i höst =)
Ska också bli intressant att se vad Kapten K kan göra nu när han körde på helt nya saker.
-
tobhed;573243 wrote:Stort grattis till Ulf Breselius som drog till med 39.98 som max på GPSen och förmodligen tog över titeln “kungen i Klagshamn” efter att ha satt (tror jag i alla fall) nytt spotrekord. Snyggt kört kompis, ser fram emot fler blåsiga dagar i höst =)
Ska också bli intressant att se vad Kapten K kan göra nu när han körde på helt nya saker.
Shit! Grattis Ulf!
Logga in för att svara.