Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn i morgon (lördag)
-
Klagshamn i morgon (lördag)
Publicerad av skarabe på 12 mars, 2004 vid 11:09Verkar som det ska bli bra med tryck i morgon. Blåser redan bra där jag sitter på kontoret i Lund.. Några mer som är sugna på Klagshamn i morgon förmiddag?
skarabe svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Tror att jag avvaktar till tis el ons, lite mindre vind men inte helt oviktigt, betydligt VARMARE.
-
Jo, kankse det. Funderar dock på om det kan bli vågor någonstans imorrn. HAr inte kollat vindriktning, men nånstans kan det nog gå av. Annars är ju lite freestyle i klagshamn inte helt fel…
Oscar W
-
Det är säkert fina vågor på sydkusten, men jag ser detta mer som ett konditionspass. Är inte sugen på att simma omkring så mycket i det inte så väldans varma vattnet, så riskera att fastna i tvättmaskinen vill jag inte -> plattvatten i Klagshamn..
-
jag finns i klagshamn imorgon. och surfar bort de senaste månadernas surf-abstinens…
-
im in
Bara min mamma/pappa kan köra mig ditt så e jag på.Samma fråga som oscar,vilken tid?//Philip
-
En lite basic fråga… Var ligger Klagshamn? Känner att det kan vara en bra start på projektet
-
Skaaaauuuune, så du har en bit att köra! Men det blir nog abbekås och vågor för min del!
Aloha/Oscar
-
Söder om Malmö (N55 31.218 E12 54.078).
Nu sket det tyvärr sig för min del. Hoppas ni andra fick en riktigt grym seglingsdag!
Logga in för att svara.