Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn i morgon (lördag)

• Klagshamn i morgon (lördag)

Publicerad av skarabe på 12 mars, 2004 vid 11:09

Verkar som det ska bli bra med tryck i morgon. Blåser redan bra där jag sitter på kontoret i Lund.. Några mer som är sugna på Klagshamn i morgon förmiddag?

skarabe svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 11:13

Tror att jag avvaktar till tis el ons, lite mindre vind men inte helt oviktigt, betydligt VARMARE.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 11:21

Jo, kankse det. Funderar dock på om det kan bli vågor någonstans imorrn. HAr inte kollat vindriktning, men nånstans kan det nog gå av. Annars är ju lite freestyle i klagshamn inte helt fel…

Oscar W

• oskie

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:12

Fan, jag har inget segel under 6.4 längre… smile.gif

• skarabe

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:32

Det är säkert fina vågor på sydkusten, men jag ser detta mer som ett konditionspass. Är inte sugen på att simma omkring så mycket i det inte så väldans varma vattnet, så riskera att fastna i tvättmaskinen vill jag inte -> plattvatten i Klagshamn..

• xavier

Medlem
    12 mars, 2004 vid 13:15

jag finns i klagshamn imorgon. och surfar bort de senaste månadernas surf-abstinens…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 15:48

Men din 4.7:a är i goda händer nu oskie=)

• anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 16:17

Hur dags? Verkar blåsa mest på förmiddagen

Oscar W

• naish

Medlem
    12 mars, 2004 vid 16:53

im in smile.gifBara min mamma/pappa kan köra mig ditt så e jag på.Samma fråga som oscar,vilken tid?//Philip

• tobba

Medlem
    12 mars, 2004 vid 19:28

En lite basic fråga… Var ligger Klagshamn? Känner att det kan vara en bra start på projektet tongue.gif

• racso

Medlem
    12 mars, 2004 vid 19:36

Skaaaauuuune, så du har en bit att köra! Men det blir nog abbekås och vågor för min del!

Aloha/Oscar

• skarabe

Medlem
    15 mars, 2004 vid 08:25

Söder om Malmö (N55 31.218 E12 54.078).

Nu sket det tyvärr sig för min del. Hoppas ni andra fick en riktigt grym seglingsdag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn i morgon (lördag)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.