Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn i veckan?
-
Klagshamn i veckan?
Publicerad av emil_h på 5 april, 2010 vid 13:23Finns det möjligheter för lite brisförstärkning i veckan tror ni locals? Onsdag ser väl ut som det skulle kunna funka eller?
bohm svarade 15 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Jag funderar också lite på det. Brukar ju kunna bli rätt bra, även på tveksamma prognoser tidigt på våren. Någon i Stockholm som är tillräckligt desperat för en riktig långresa?
-
Har blåst bra hela helgen så det är fullt möjligt. Dock är alla stenar inte markerade ännu, vi inledde jobbet i helgen men hann inte enda in i mål – om det är bra förutsättningar till helgen så kan vi nog jobba klart då
-
Japp, lär bli grymt Junior! Bäst du spänner blöjan o drar ner 7,2an ordentligt. Synd att man e ……ja typ så upptagen att man inte hinner komma ner.
-
Lite byigt, men mot slutet var det fullt tryck med 5,3. I morgon är det lite sämre grundvind, men det ska vara lite varmare. Kanske kommer det funka då också…
-
Där fick man för att man inte var troende :tongue:
Vid vilken tid var du på vattnet? Drogden pinnade på (runt 9ms) lite efter 17. Fascinerande att det kan fungera så bra på den mediokra prognosen.
-
Jag körde mellan ca 15:30 och 18, och när jag gick upp funkade det fortfarande.
Logga in för att svara.