Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klagshamn idag 21/4??

• klagshamn idag 21/4??

Publicerad av peter_g på 21 april, 2004 vid 08:41

Tja, undrar om det kan bli något i klagshamn idag, vinden ska vrida sig till ost men grundvinden verkar var svag, kanske lite 7.0 senare på dagen.

surfs up!!
    Peter

sinclair svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sinclair

Medlem
    21 april, 2004 vid 09:07

Har du fixat bilen?

• peter_g

Medlem
    21 april, 2004 vid 09:27

Tja mannen, den är fixad, så nu är det bra å tuta och köra. Ska du dra ner å surfa idag, tror du det kan bli nå bris? Köpte en sjögras fena igår på surfersworkshop. Måste prova den. Hoppas det börjar blåsa annars ser det rätt fint ut för imorgon torsdag, enligt theyr 5-8 ostlig grundvind.

Sweeet Pete

• sinclair

Medlem
    21 april, 2004 vid 09:54

Jag jobbar från sthlm den här veckan så det blir inget surf för mig frown.gif . Men det kommer förhoppningsvis blåsa bra nästa vecka. Berätta hur fena fungerade, jag är sugen på en ny sjögräs till min freestyle då den jag har funkar kass.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klagshamn idag 21/4??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.