Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn imorgon

• el_duderino

Medlem
    3 juli, 2005 vid 17:14

Jag tänkte mer ljunghusen iom det ska bralla i ganska bra imorgon!!! vad sägs om det?

• babilidoo

Medlem
    3 juli, 2005 vid 17:18

Det ska enligt dmi bralla på ordentligt runt kvällstid.. Vi drar till klagshamn tidigt så vi hinner köra bra freestyle innan det kommer 4.0 vind

• culing

Medlem
    3 juli, 2005 vid 17:25

Blir det så mycket vind som 4,0?
    Har själv inte seglat i Klagshamn på 2 år men då var det 5,4 fullmacka på en skitprognos.

• el_duderino

Medlem
    3 juli, 2005 vid 17:54

Är så sugen på lite vågor nu, känns som 10 år sen, så jag kör direkt till ljunghusen….
    Jobbar dessutom så jag kommer nog inte ner förrän 16-17 tiden.. men sen ska det rockas

SYNES!!!!!!!!! grin.gif grin.gif grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:07

Vågar man bege sig till Skanörs ”soptipp” i morgon förmiddag med surfprylarna, eller riskerar man att få böter?
    Någon som vet?

/Johan S

• s_boy

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:08

Tjena.

Ljunghusen låter fint. Jag kommer dit vid kl 10.

• s_boy

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:17

Jag tror det e lungt att köra vid ”tippen” i skanör.
    Där har tydligen varit lite andra windsurfare där och kört utan att det hände något.
    Är det fler som ska dit så kanske jag tittar dit med.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:21

Tjena Johan. Riskerar böter gör du, men jag tror det e liten risk trots allt. Det är ju kitarna de hatar allra mest
    men man vet inte om hillarparn e ute efter att statuera ex.
    Kickar de in ordentligt e jag i ljunghusen annars ev. kite nånstans…
    MW

• soulandradical

Medlem
    4 juli, 2005 vid 05:30

Tjena
    Det blir Ljunghusen för min del oxå. Verkar bli ett skapligt gäng på vattnet.

Känns redan som att det blåser och DMI har lovat 8-11 från klockan 11 och 11-14 senare ikväll!!! Gott!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn imorgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.