Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KLAGSHAMN imorrn allihopa
-
Fan blåser det alltid där eller?? Blir man verkligen lynchad om man kitar där, hur lihher det till egentligen?
-
var strax norr om klagshamn förra veckan jag var där och badade så gick en vindsmurfare ut i 2 m/s. jag bara skakade på huvudet, 10 min senare hade han sjuckt drag helt otroligt men sant.
kl 16 kom brisen.
/Michael
-
yes det måste vara nått super hemligt nytt project som liftass har startat, vet inte va fan de ska i vindsmurf branchen att göra, men det går ju aldrig att förutse liftass nästa steg. de måste veta nått vi inte vet. helt jävla otroligt.
-
tror på rätt bra bris idag i k-hamn. ska ut o cruisa lite med yachten nu där, men tar med kojten om d skulle va fin vind om några timmar.
-
Svar till:
http://www.surfclubklagshamn.org.se
kolla udner vind
[/ QUOTE ]
känns farligt att gå in där! kommer man säkert hamna på deras svarta lista och vakna med ett hästhuvud i sängen..
kan deras vindmätare stämma förresten? exakt samma medel å högsta vind under hela morgonen?
jag hänger förresten på sen.
-
Seriöst! Det är många f.d Vindsurfare som har börjat kajta istället! Och de har inte haft problem med att få kajta i Klagshamn!(tidigare) Så jag personligen tror att det går att hitta en samförstånds lösning, det gick mellan skid och snowboard åkare! Mvh Bengt N
-
när jag gick kursen så var det jag, andreas (lärare) och en kille till som vart medlem i klubben i en massa år och dom kom för att börja käfta direkt vi kom in å börjae packa upp. då åkte vi ändå längst bort för att inte vara ivägen och förklarade att vi skulle gå långt inåt för att ha kurs.. först gick det bra men så kom det en idiot som bara vill gräla. Robban från robbans sport/surf kom oxå på vår sida men likförbannat så va dom skitsura å de gick inte att ha en dialog med dom trots att vi var trevliga..
SÅ vissa av dom är helt ok och trevliga men så finns det vissa idioter som ska trissa upp allt. -
Dö ska dom tyskjevlar allihopa…
Tanze samba med mig, klicka på play
Logga in för att svara.