Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing klagshamn, lundåkra?? vind??

• aka_kalle

Medlem
    5 juli, 2006 vid 15:06

marin kör till klagshamn nu och kollar, uppdaterar när han ringer. någon som är sugen på näset annars?

• tkn

Medlem
    5 juli, 2006 vid 16:16

Jag är gärna med på en kvällssurf på Näset!

var?

/T

• aka_kalle

Medlem
    5 juli, 2006 vid 16:24

parkvägen fungerar väll nu. martin hann med två vändor i klagshamn innan vinden dog så han drar hemåt nu, vi kanske drar ut runt 8 dock och håller tummarna för att det håller i sig. skriv ditt nummer så kan jag höra av mig när jag vet hur vi gör.

• tkn

Medlem
    5 juli, 2006 vid 16:32

Kanon!
    Du når mig på 0733-741 111

/Tobias

• mjersen

Medlem
    5 juli, 2006 vid 18:30
    AKA_KALLE wrote:
    parkvägen fungerar väll nu. martin hann med två vändor i klagshamn innan vinden dog så han drar hemåt nu, vi kanske drar ut runt 8 dock och håller tummarna för att det håller i sig. skriv ditt nummer så kan jag höra av mig när jag vet hur vi gör.
    ja det va inte kvalitetssurf direkt men det stilla begäret lite i alla fall.. plus att det var varmt o gott i vattnet,
  • aka_kalle

Medlem
    5 juli, 2006 vid 18:33

tjo fick inte tag på dig på telefonen men verkar som vinden lagt sig så jag ger upp

• tkn

Medlem
    6 juli, 2006 vid 07:03

Stack ut men vinden la sig.
    Såg att jag missat ett samtal, tack att du hørde av dig!

/T

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing klagshamn, lundåkra?? vind??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.