Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Klagshamn Speed 2007, 15-16 september

• klang

Medlem
    23 september, 2007 vid 14:33

@tobhed 417406 wrote:

Nice…!

Klang, vet du något om bilderna som togs i vattnet under lördagen?

http://www.laluna.se

Kolla under Gallery->Windsurfing,

Dock har inte Jonna har inte lagt upp alla sina bilder, kontakta henna via webmaster@laluna.se och ange hur ert segel såg ut. Hon kan då leta reda på fler bilder och filtrera dem till er. Tydligen tar det rätt lång tid eftersom bilderna är i ett raw format (eller nått).

Tomas Hansen tog också ett gäng bilder, jag återkommer när vi bestämt hur vi skall lägga ut dessa.

• hanko

Medlem
    25 september, 2007 vid 06:11

Kan “sorgset” konstatera att linslusen Tobbe Hed höll sig framme framför Jonnas kamera eller så körde jag så j-vla fort förbi så hon missade mig!!! Men det är ju bra för sponsorerna Tobbe..! Jag och Larsch ligger i slutskedet med våra 08-sponsorer…..

• klang

Medlem
    25 september, 2007 vid 10:59

@Hänkö 417825 wrote:

Kan “sorgset” konstatera att linslusen Tobbe Hed höll sig framme framför Jonnas kamera eller så körde jag så j-vla fort förbi så hon missade mig!!! Men det är ju bra för sponsorerna Tobbe..! Jag och Larsch ligger i slutskedet med våra 08-sponsorer…..

Jonna har berättat att hon har fler bilder, om ni berättar hur ert segel såg ut så kan hon säkert hitta bilder på er. Så skicka henne ett e-mail…

• hanko

Medlem
    25 september, 2007 vid 13:23

I will boss..! Jag trodde först hon hade video där hon låg vid målgången men så verkar det inte varit . Tack för tipset anyway!

@Klang 417878 wrote:

Jonna har berättat att hon har fler bilder, om ni berättar hur ert segel såg ut så kan hon säkert hitta bilder på er. Så skicka henne ett e-mail…

• klang

Medlem
    27 september, 2007 vid 06:54

Alla pristagare

• klang

Medlem
    27 september, 2007 vid 06:59

Våra pristagare

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Klagshamn Speed 2007, 15-16 september

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.