Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn till helgen?

• Oregistrerad

Gäst
    3 maj, 2006 vid 20:15
    gurra1978 wrote:
    Är det lönt att åka från Stockholm med 5,7 som största segel och tro att man får 3 dagar segling (fre-sön)? Är brisen så pass bra? Det vore skoj att testa Klagshamn.

Kan göteburgarna så kan väl stöckholmarna

• adde

Medlem
    3 maj, 2006 vid 20:20

Vi stannar nog i halmstad över natten och är på plats tidigt på lördag!

/adde

• s19

Medlem
    3 maj, 2006 vid 20:43

Tjena Allihopa!
    Jag var ute i klagshamn idag mellan14.15-15.30, körde 5,3 med bra drag!! Lite byigt men planing i stort sett hela tiden 🙂 som sagt bra tryck och bättre i byarna!

Åker nog ner lite tidigare imorgon! Hoppas det kommer fler!
    Fick ett ofrivilligt spa-bad idag… tång/dyngbad! Blää… så det hade varit bra med nån frivillig som har lust att ladda gärnet rakt in i dyngan där inne så vi blir av med en haha. Eller nån har dynamit över efter ert sista bankrån så ta med det hehe! Gurra… med 5,7 som största så med rådande prognos (just nu iallafall) så kommer du nog få tre dagars surfing!!

Linus, S-19

• el_duderino

Medlem
    4 maj, 2006 vid 07:14
    S19 wrote:
    Tjena Allihopa!
    Jag var ute i klagshamn idag mellan14.15-15.30, körde 5,3 med bra drag!! Lite byigt men planing i stort sett hela tiden 🙂 som sagt bra tryck och bättre i byarna!

Åker nog ner lite tidigare imorgon! Hoppas det kommer fler!
    Fick ett ofrivilligt spa-bad idag… tång/dyngbad! Blää… så det hade varit bra med nån frivillig som har lust att ladda gärnet rakt in i dyngan där inne så vi blir av med en haha. Eller nån har dynamit över efter ert sista bankrån så ta med det hehe! Gurra… med 5,7 som största så med rådande prognos (just nu iallafall) så kommer du nog få tre dagars surfing!!

Linus, S-19

Vafan, klaga inte på årgångstången!
    Det är en fin 2005a som legat å dragit i snart ett år…
    Om några månader kommer den va riktigt mogen och fin!

När ska vi dra ner idag?
    Kan tänka mig 1, då brukar brisen dra igång ju… ??!!

• naish

Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:17

Jag är där nere kl 12 idag. Ses där!

• el_duderino

Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:20
    Naish wrote:

Om du inte har något att göra tills vi kommer så kan du roa dig med att försöka lossa tången så den driver upp till Habo istället! moahahaha 😉

• s19

Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:12

Det var ett bra förslag Mange…!!
    Nu ska jag käka och sen drar jag till klagshamns riviääära! 🙂 Ser ut att bli minst 5,3 idag 🙂 🙂 🙂 JAAAAAAAAAAAAA!!

• gurra1978

Medlem
    4 maj, 2006 vid 14:11
    Oregistrerad wrote:

Klart vi kan och de ska vi.

Quote:
    Gurra… med 5,7 som största så med rådande prognos (just nu iallafall) så kommer du nog få tre dagars surfing!!

Jobbet bortstyrt under fredagen. Nu hoppas jag att er berömda bris kickar in vid 13 tiden på fredag. Fan vad kul det ska bli 😀

Båtvädret plus säger 8-9 m/s och rakt ost på fredag och de har väl ingen koll på lokala briseffekter så det verkar ju lovande?

• poppo

Medlem
    4 maj, 2006 vid 14:24
    gurra1978 wrote:
    Oregistrerad wrote:

Klart vi kan och de ska vi.

Quote:
    Gurra… med 5,7 som största så med rådande prognos (just nu iallafall) så kommer du nog få tre dagars surfing!!

Jobbet bortstyrt under fredagen. Nu hoppas jag att er berömda bris kickar in vid 13 tiden på fredag. Fan vad kul det ska bli 😀

Båtvädret plus säger 8-9 m/s och rakt ost på fredag och de har väl ingen koll på lokala briseffekter så det verkar ju lovande?

Respect Gurra! Det här kan ju knappt ens kalla att åka på prognos! 64 mil enkelresa för bris, det kallar jag surfsug. Måste erkänna att jag tänkte tanken själv, men steget mellan tanke och handling är inte avklarat än… Dock vet jag vem av oss som kommer fått surfa mest efter helgen och det lär inte bli jag!

• gurra1978

Medlem
    4 maj, 2006 vid 14:43

men steget mellan tanke och handling är inte avklarat än.

Det är lättare val med en liten bensinsnål bil jämfört med en gul törstig jänkar van 😉

Blir jag den enda bil med transponder där nere eller :tongue:

• martinlundgren

Medlem
    4 maj, 2006 vid 15:52

Fan.. finns det ingen man kan åka med imorn? hördudu.. mange kan jag inte åka med dig om du ska dit imornn ? ..du kan få en bra slant.. !

• canoya

Medlem
    4 maj, 2006 vid 16:20

Det finns nog en del bilar med transponder i Malmö – BroBizz har ju använts några år för att komma till Danmark! 😉

• el_duderino

Medlem
    4 maj, 2006 vid 17:15

För att få upp förväntningarna ytterligare kan jag meddela att vi körde 4.7 med bra drag idag!

Lillräkan phille, som inte e så liten längre iofs, körde 4.2!

🙂

• babilidoo

Medlem
    4 maj, 2006 vid 19:21
    El_Duderino wrote:
    Naish wrote:

Om du inte har något att göra tills vi kommer så kan du roa dig med att försöka lossa tången så den driver upp till Habo istället! moahahaha 😉

de var inte roligt sagt…….

• ola_p

Medlem
    4 maj, 2006 vid 19:37

Vad skaunephille kör på är väl inte intressant? 😉

Bussen är packad och styr söderöver imorgon. 😀

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn till helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.