Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klagshamn/Lundåkra idag, någon??
-
Klagshamn/Lundåkra idag, någon??
Publicerad av carroline på 3 april, 2010 vid 07:23Jag ska ut, någon annan som drar sig mot klagshamn eller lundåkra idag?? Vinden ser fin ut från 13-14 tiden. Vilket spot rekommenderas?
call3 svarade 14 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
it doesnt seem that windy just now here in bunkeflo, if you are hitting Klagshamn I will come down and give you a launch though. I suspect there will be more people up in LA however
-
Får bli klagshamn, det är närmare om det nu mot all förmodan inte skulle vara vind nog!
Jag bjuder på kaffe om du orkar komma ut och ge en hand, haha jag räknar med att vara där vid halv 1-1;) -
ahh bummer, must have missed you, I just got back : )
plenty of wind today!!, I am gonna hit the eastcoast now for some culture : )
-
ah lite pinsamt, jag hade ju inte prövat klagshamn förrut så jag körde instinktivt mot hamnen i klagshamn för att jag inte visste bättre. Där var det dock helt öde och inte mycket vind heller för den delen, så jag vände ganska snabbt igen eftersom jag trodde jag var helt fel ute. Men rackarns ni var alltså ute, så var jag bara alltför morgonpigg kanske?!
Är det någon som orkar ge en liten vägbeskrivning till spotet i klagshamn och när ni ändå är igång till spoten i landskrona?
Tack! -
Jag tycker du ska åka till Lundåkra istället. Borde vara riktigt bra idag!
-
carroline;604655 wrote:ah lite pinsamt, jag hade ju inte prövat klagshamn förrut så jag körde instinktivt mot hamnen i klagshamn för att jag inte visste bättre. Där var det dock helt öde och inte mycket vind heller för den delen, så jag vände ganska snabbt igen eftersom jag trodde jag var helt fel ute. Men rackarns ni var alltså ute, så var jag bara alltför morgonpigg kanske?!
Är det någon som orkar ge en liten vägbeskrivning till spotet i klagshamn och när ni ändå är igång till spoten i landskrona?
Tack!Klagshamn.
Gå in på maps.google.com
Kopiera siffrorna till sökfältet.
Parkering: 55.524015,12.908909
Launch: 55.520272,12.907546Landskrona.
Parkering: 55.857169,12.851705
Launch: 55.856619,12.853862Vi ses där.
-
Hur blev det i klagshamn är SO riktning bra där egentligen? Ljunghusen levererade som vanligt 🙂
Logga in för att svara.