Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klagshamns vatten fritt för alla – Radio

• eddie

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 15:17

Bra Stellan!
    15 min of fame?
    wink.gif

• marh

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 16:20

Det var ett inslag om det på sydnytt precis. Lite fina surfbilder på Anna och Chrille var det oxo.

• kaiser

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 16:50

Nu jävlar kommer dom inte längre så nu e de bara att köra över dom tjocka gubbjävlarna….om man hade haft bräda dvs…

btw vattnet närmst klubbhuset e alltid plattast

• sidpiraya

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 17:22

lol

• patrikol

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 18:25

Gött Stellan!

• victoria

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 18:53

mhmmm. såg jag med. gütt. ( :

• eddie

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:10

Jag kollade på Sydnytt 1755, men det var ingen kite

• hbgsurfer

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:24

FY FAN FÖR KLAGSHAMN OCH DEN ÄKLIGA GUBBEN MED SIN KÄRING!!!

FY……..

• micken

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 06:36

Bor bara några km från Klagshamn men har fortfarande inte åkt dær tongue.gif

Hur ser det ut dær? Har hørt att det ær en del sten dær. Bra riggningsytor? Var håller kajtare till, var håller vindsurfare till? Något annat att tænka på?

/Micke

• rambo_johnson

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 08:40

undrar vem som tippsa om ditt nummer wink.gif

Svar till:

Klagshamns har försökt förbjuda kiting på vattnet utanför deras klubb. Nu har dom förlorat i rätten (vet inte vilken rätt). Jag blev intervjuad av P4 Malmöhus om vad jag ansåg om Klagshamnsproblematiken. Detta sänds 16.30 på nyheterna eller ett längre reportage mellan 16-18 på radiomalmöhus.

Man har slagit fast att vattnet hamnar under allemansrätten.

Min ståndpunkt till problemet med klubben är den att VI inte har något problem. Allt är ok och att JAG tycker det är barnsligt av dem att hålla på på detta vis. Problemet finns bara i Klagshamn.

Ja det var ju en positiv nyhet i den annars mer restrektiva kitepolitiken.

Så nu är det bara att bränna ner till Klagshamn och ge järnet…. men ärligt… hur ofta är vi där?

[/ QUOTE ]

• kitefredrik

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 08:48

Bra jobbat Stellan!

• eddie

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 13:34

Bra att rigga… stenigt att ta sig ner i havet. Tappa inte draken mot stenpiren. Blåsigt!
    Kitearna håller sig innan vindsurfingklubben…. eller gjorde iaf wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klagshamns vatten fritt för alla – Radio

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.