Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamnsbrisen?

• klang

Medlem
    17 september, 2006 vid 19:57
    joth wrote:
    En som går fort … 😉

Kan rekomendera foretrex 101. Jag tycker den funkar kalas men den ger inte samma hastigheter som Tobhed´s. Hans e nog trimmad. Eller så blev jag bara frånåkt av Tobbe.

Tobbe har också Foretrex 101 om inte jag minns fel.

• tobhed

Medlem
    18 september, 2006 vid 08:29
    Klang wrote:
    joth wrote:
    En som går fort … 😉

Kan rekomendera foretrex 101. Jag tycker den funkar kalas men den ger inte samma hastigheter som Tobhed´s. Hans e nog trimmad. Eller så blev jag bara frånåkt av Tobbe.

Tobbe har också Foretrex 101 om inte jag minns fel.

yepp, stämmer bra – Foretrex 101. Hade flyt med en krafig vindby precis inne vid land som gjorde att jag kunde segla längs med “stranden” i Klagshamn. Vid rätt vind så har stället en grym potential, det kan säkert pågarna från Habo intyga (och, ja – jag seglade ifrån er he-he-he)

• joth

Medlem
    18 september, 2006 vid 11:13

Jo vid ostlig vind blev det riktigt bra. Visste inte att Klagshamn hade den potentialen. Har man bra ställe vid Ost med att speeda i. Gött!!!! Platt och fint men nådde endast 28.2 Knop. Verkar som min 105 litare inte duger till riktiga farter samt freerideseglet ger inte riktigt det som behövs heller. Men det är attans så kul ändå.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamnsbrisen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.