Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Klang fullvärdig!
-
Klang fullvärdig!
Publicerad av jester på 8 oktober, 2008 vid 12:32Jag har den stora äran att utropa Klang som fullvärdig medlem i Team SweSpeed! Hans offer till vindgudarna i lördags var det sista lilla extra som behövdes!
Grattis, och välkommen!!
/Trojkan
getwet svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Knatte
Gäst8 oktober, 2008 vid 12:43Välkommen in i värmen Klang :smirk:
-
Kram från LBj. Sorry! Det var tydligen fel sten. Man vadå, hela viken är ju full av sten.
-
Snart är hela speedsverige med… Kommer garanterat bli mer unikt att inte vara med…
-
andersbq;506498 wrote:Men mina 4 brädor på motorvägen då, snacka om offer!
”PM:a mig om du är intresserad av Naish SP 80, 95, 110, 128, Pro Wave 80, Global Wave 98, Force 4.0, 4.5 5.0 All terrain 5.5 6.0 6.5 7.0 Stealth 5.8 6.4 7.0 7.8 8.8 Chinook Race Carbon-bommar.”
Du menar väl inte att du mutar Trojkan med detta??
Nä bättre kan du. Skicka lite foto istället som passar in på ”nid & antik” -
andersbq;506584 wrote:Det gjorde jag ju för ett år sen!!!
men här är ett par från forntiden:Å hottie..:grin: .. Ser att du använder samma hårfärgningsmedel då som nu, är det loreal du använder för att håret ska glänsa så;)
-
@P Malmkvist 506641 wrote:
Å hottie..:grin: .. Ser att du använder samma hårfärgningsmedel då som nu, är det loreal du använder för att håret ska glänsa så;)
Nja, inte exakt samma, på den tiden var det Mauis sol, nu är det Kroatiens…:crazy:
-
YIEHAAAAAAA
stort tack… äntligen… jag vet inte vad jag skall säga/skriva. Jag tackar Jeppe och Lars för allt stöd under dessa år. Och tobbe för all coaching och sponsring, Daniel och Mackan för alla tips, och sist och inte minst min kära hustru som har betalt allt ihop
Ni som ännu inte är fullvärdiga medlemmar, misströsta inte, det finns hopp. Kämpa vidare, trojkan ser er!
-
getwet;506580 wrote:Jag tycker du kan lägga in dig själv på antik LBJ:grin:
Har du inte sett denna? Äldsta bild jag har. Slå den om du kan.
-
Klart att jag sett den, men jag menade på att du skulle kunna lägga in en bild på dig i nutid under antik…..
Logga in för att svara.