Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klart.se har nu kustväder
-
hakuna;559571 wrote:Internet explorer 7, håll pilen på “ö” i Göteborg och sedan på “r” så ser du skillnaden.
Niclas
Tack, buggen var bara i IE, vi kommer lösa det under dagen.
mvh
Pierre
-
Svenne;560334 wrote:Inget för färgblinda. Blåser det 7 eller 22?
Hej igen,
Vi arbetar febrilt på att göra färgerna enklare att förstå, men också komplettera med något som gör att man mer direkt kan se värdet som färgen motsvarar.
Återkommer inom ett par dagar hoppas jag.
Pierre
-
Knatte
Gäst23 juli, 2009 vid 08:18pierres;560959 wrote:Hej igen,Vi arbetar febrilt på att göra färgerna enklare att förstå, men också komplettera med något som gör att man mer direkt kan se värdet som färgen motsvarar.
Pierre
Bra jobbat på kustväder! Men nu får ni snart fixa till själva vädret också:laugh:
-
Nu kom jag på varför “Varningar”-fliken syns bara ibland, den tar hänsyn till om man har klickat in på ett område, tex Västra Götaland, då syns bara varningarna i det området.
Niclas
-
Förresten kan Klit nog vara rätt najs på lördag kväll, lila färg på vågorna! Typ masthögt?!
-
pierres;560959 wrote:Hej igen,
Vi arbetar febrilt på att göra färgerna enklare att förstå, men också komplettera med något som gör att man mer direkt kan se värdet som färgen motsvarar.
Pierre
Då kan jag tipsa om Synskadades riksförbund, som hjälper till med råd för att förbättra sidor för folk med nedsatt syn.
Logga in för att svara.