Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!
-
Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!
Publicerad av speedjanne på 26 september, 2005 vid 08:22Japp gubbar i morgon tis skall det blåsa 10-13 syd,perfekt för Slalom!!! Skall vi försöka samlas vid 1630-17 tiden?
Dessa män SKALL inställa sig…
Speedjanne
Mats Hovde
Saab Ola
Rip curl Jonas
Rip Curl Daniel
Jillde
Atte
Tigex med bror
Markram
Hankloose(radiogubben)
Roger Wennborg
Knatte
Surfan
Speedsven
JesterAlla andra är hjärtligt välkommna
the_novice svarade 19 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Kul, vilket startfält!
Jag försöker dyka upp i tid också… -
Knatte
Gäst26 september, 2005 vid 10:37Jag lär inte dyka upp i alla fall
Har inte återhämtat mig tillräckligt från min hjärnskakning och börjar misstänka att det inte blir mer surf i år -
Knatte
Gäst26 september, 2005 vid 10:51Jag var ute i somras och plockade hallon. Sedan blev jag stucken av en jordgeting, som var ofin nog och stack mig i foten
Jag fick ganska snabbt en allergichock efter detta och svimmade med huvudet rätt ner i asfalten… Vaknade upp av folk ruskade liv i mig och sedan blev det akuttransport med ambulans till sjukhuset.
Detta var för snart 2 månader sedan och jag är fortfarande långt ifrån bra -
Shit! Illa, svimma sådär med allergichock och allt. Eru säker på att du hämtar dig som du ska om du fortfarande är risig efter två månader?
Har själv svimmat från stående rätt ner i golvet med huvudet först (tips till alla killar – kissa inte stående med över 40 graders feber…), men klarade skallen hyggligt (nåja, säger nog frugan).
Hoppas du repar dig snabbare från och med idag!
-
Aj fan vad tråkigt!!!
Håller med fåregående talare och önskar dig snabbt tillfrisknande från NU!
-
Knatte
Gäst26 september, 2005 vid 11:20Hämtar mig som jag skall??
Det gör jag inte, men det är bara vila och ta det lugnt som gäller.
Sedan om det tar 2, 3 eller 6 månader innan man är i dugligt skick är ingen som vet
Jag är välundersökt och de konstaterade att jag hade en hjärna på skallröntgen i alla fall
Och det måste jag ju ha, då det är någonting som ömmar och värker i alla fall -
Med en gnutta tur kanske ”oj, nu går det lite väl fort bäst jag saktar in lite”-funktionen i hjärnan när man närmar sig 40 knopsvallen har fått sig en liten törn eller rent av slutat fungera, i alla fall!
Tyckte mest att två månader lät ganska länge för en hjärnskakning, måste varit en rejäl smäll.
-
Det låter inte helt fel, får se till å plugga på idag då så jag kan sticka ut i morron
Efter att ha varit funktionär på helgens formula race skulle det vara toppen att få sticka ut å köra lite själv utan dessa gigantiska pråmar
-
16.00 dyker Atte Flessner och Finian Nilsson upp………
-
Jag fåt tyvärr stå över då jag skall förhindra en viking från att gå bärsärk i lägenheten..
-
Ingen jättehög uppslutning då alltså, jag är dessutom mer sugen på askim om det bara vrider lite till mot syd…
-
Jag kanske dyker upp, men enbart som publik. Prylarna befinner ju sig 5 mil söder om stan. omöjligt att hinna ner innan det blir mörkt
-
Verkar som halva startfältet stuckit till torkelstorp/Askim
Logga in för att svara.