Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
-
kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
Publicerad av dirk_diggler på 14 januari, 2005 vid 15:45lite bilder för dom som är intresserade av vad det är för grejor. har själv aldrig hört talas om varken sola eller Pat Love förrens nyligen.
dirk_diggler svarade 19 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
ringarna där verkar jevvlet bra för suicideleashen. verkar dessutom kunna hålla bra
-
håller förhoppningsvis bättre än dark riderns “kuddar”
-
hoppas få prova den på riktigt nu i helgen. surt om den läcker tror mer på diagonal kedja än på ryggkedja. bättre rörlighet där bak med denna (tror jag)
-
sjyssta förstärkning för de riktigt galna jolle-turerna. latexmuddar överallt och hela fötter. kan nog bli rätt svettigt där, förutom där andas tydligen dräkten överallt
-
varför kostar Guls exakt likadana handskar 150kr mindre (i danmark iaf)? det märkte jag efter jag beställt, orkar inte bry mig nu.
-
Man kan ju hoppas på att Sola gör bättre dräkter nu för innan var det bara SKIT !
Dom sålde Sola på Surfersparadise för ca 8år sedan. -
Hallå Peter
Men lite har väl hänt på 8 år,och vad jag vet så har nog inte Sola haft torrdräkter innan.
Eller??
ha det Roger -
Det är rätt Roger. !
det var vanliga våtdräkter. men visst var dom kass. !! -
får se. de e ju 1 års garanti på material och fabrikationsfel så e de nått krångel får man ju ha pengarna tillbaka eller en ny.
-
Sola var ju skitbra för i tiden. Dom har ju haft torrdräkter länge, dock av tajt modell.
Logga in för att svara.