Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
-
kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
dirk_diggler svarade 19 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 34 Svar
-
Ser väl ut att vara helt ok grejor!
Har också skaffat torrdräkt nu, visserligen en dyktorrdräkt så det blir väl lite klumpigt men man lär ju aldrig frysa i allafall.
-
äh vafan! inte du åsså patrik! jag litade på dig att du inte skulle falla för grupptrycket.
-
VaFaN pATRIKOL Dusom har gafflat så ini helvete om att det inte behövs non torrris:-)
-
Svar till:
Ser väl ut att vara helt ok grejor!
Har också skaffat torrdräkt nu, visserligen en dyktorrdräkt så det blir väl lite klumpigt men man lär ju aldrig frysa i allafall.
[/ QUOTE ]
Aj… aj aj…. aj… (nyper mig i armen, och nej jag drömmer inte…)
trodde aldrig jag skulle få va med om det
-
Jag står alltid för vad jag säger det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan.
Men skall man vara ute mycket mer än en timme i December eller januari så behöver man en torrdräkt.
Nu fick jag ju min gratis skulle jag köpa en för 5000:- så hade jag valt en ny kite istället men det är ju för att jag inte har råd till både och!
-
Svar till:
Jag står alltid för vad jag säger det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan.
Men skall man vara ute mycket mer än en timme i December eller januari så behöver man en torrdräkt.
Nu fick jag ju min gratis skulle jag köpa en för 5000:- så hade jag valt en ny kite istället men det är ju för att jag inte har råd till både och!
[/ QUOTE ]
gött, välkomen i gänget! -
Vilken jävla porrstudio du har hemma – koskinsöverkast med hår på. ja man heter väl inte Dirk D för inget..
-
Både dräkt och sele ser bra ut! gillar dräkten framförallt.
Logga in för att svara.