-
Klistermärken till brädor
Vet någon var man kan köpa snygga elelr rent av ha en egen design på klistermärken som man sedan kan ha på kiteboard brädor?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klistermärken till brädor
Vet någon var man kan köpa snygga elelr rent av ha en egen design på klistermärken som man sedan kan ha på kiteboard brädor?
Dekaltrim.nu har bra dekaler til rätt pris, annars kan du få lite sligshot stickers av mig!
Jag har en polare som jobbar på ett skyltmakeri. Han har möjlighet att trycka upp personliga dekaler om han får dem i digitalt format.
Observera att bildens upplösning avgör hur bra dekalen blir så det funkar inte att förstora eller trycka vilken bild som helst.!
Om ni har någon bild som ni skulle vilja ha som klistermärke att sätta på brädan så kan ni alltid maila mig så får ni hans nummer. Priset ligger runt 300 spänn beroende på bildens storlek.
//
Micke
Svar till:
Dekaltrim.nu har bra dekaler til rätt pris, annars kan du få lite sligshot stickers av mig!
[/ QUOTE ]
haha
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klistermärken till brädor
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.