Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klitmöller?
-
Klitmöller?
Publicerad av emil_h på 31 augusti, 2008 vid 09:20Vilka vindriktningar gäller där? Verkar bli lite vind där borta i veckan enl windfinder.
surfslusken svarade 16 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Spot:en i det området tar allt från S till NO. Optimalt för Klittmöller musselreef är SSV-SV. Hanstholm Middles är bäst på VSV-VNV. Hård VSV är mumma i Middles, ger sideshore. Snart dax för en DK-tur!
-
För att inte tala om hård NO i Bunkers…. hua… när drar vi? Schkappligt jäla shore-breake också…. 🙂
-
NO i Bunkers, Oj oj oj, det glömmer jag aldrig!!!
Man är helt lyrisk i veckor efter -
@Emil_H 495497 wrote:
Vilka vindriktningar gäller där? Verkar bli lite vind där borta i veckan enl windfinder.
Tror inte riktigt du e redo för Klittmöller junior. Där kan du råka ut för betydligt mkt värre grejer än en surfslusk klädd i enbart en sombrero!
-
Jag va där vid just det tillfället…ingen vacker syn vill jag lova!
-
surfslusken;495564 wrote:Tror inte riktigt du e redo för Klittmöller junior. Där kan du råka ut för betydligt mkt värre grejer än en surfslusk klädd i enbart en sombrero!
Tror till och med det finns bild bevis på den där händelsen….värre än så kan d kanppt bli :blush:
-
@Emil_H 495570 wrote:
Har man sett en sån klarar man antagligen de mesta
Jo men du klarade ju inte av de junior. Du låg i fosterställning helt apatisk i flera dar efter den uppenbarelsen. Har du verkligen hämtat dej helt än?
Logga in för att svara.